NA BAZZ! ENNEK SEMMI ÉRTELME...

Egy szép napon eszembe jutott, hogy mi vaaaaaaan? Egyből arra gondoltam, hogy nehogy mááá'! Hűjje vagy?

Friss topikok

  • Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány: az hogy teccik, amikor Puncika nyavalyogja, hogy bomcsikavááááúúúváááúúúú... (2007.09.06. 12:48) Egy überfasza AXE reklám
  • Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány: Nekem mindegy, mind2 színész hangja teccik. De legjobban maga Hugh Laurie:) (2007.09.06. 12:47) Miért pont Mágenslejm?
  • KicsiNaiva: Ennél már csak az viccesebb, amikor menet közben próbálják leszedni. Micsoda trükközés folyik oly... (2007.07.12. 12:23) Reklámcetli az ablaktörlőn
  • Kalap úr (törölt): Jajj, neeeeee.... (2007.07.11. 12:42) Uje mázsóm
  • KicsiNaiva: Nem az enyém, miénk. Családé. Bár mindegy. Ragaszkodó bizony, ez az Il Ferro-s átok. (2007.07.10. 21:03) Mikor tűnik el az utolsó if matrica?

Archívum

Címkék

abszurd (1) autó (2) axe (1) bazz (1) dekatlon (1) humor (1) képregény (1) kimittud (1) közlekedés (1) majom (1) megmondás (1) ovoda (1) poén (2) politika (1) pumpa (1) rakenrol (1) rejtély (4) reklam (2) sorozat (1) sport (1) szex (1) teszkó (1) tv (3) vicc (1) Címkefelhő

Rovatok

Miért pont Mágenslejm?

2007.07.11. 10:36 Kalap úr (törölt)

Nem hagy nyugodni a kérdés: miért pont a megboldogult Szomszédok szocio-macsó Mágenslejm doktorát kérték fel, hogy Szakácsi Sándor (RIP) utódja legyen dr. House magyar hangjaként? A cinikus, rekedt és férfias hang után valahogy olyan nekem Kulka János hangja (akit egyébként nagyszerű színésznek tartok, de ez most nem tartozik szorosan a tárgyhoz), szóval valahogy olyan nekem ez az új hang, mintha kiherélték volna House-t. Alig tahó... Most mé kellet, komolyan? Mé nem Reviczki Gábor?

U.i.: ja és tessék szépen olyan rendesen kommentezni, mint KicsiNaiva! :-)

 

6 komment

Címkék: tv sorozat rejtély

A bejegyzés trackback címe:

https://bazz.blog.hu/api/trackback/id/tr40115780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiNaiva 2007.07.11. 11:25:04

Megpróbálom magamait is túlszárnyalni kommentelésben :)
Kulka hangja jobban hasonlít Hugh Laurie eredeti hangjához. A Szakácsi féle szinkron nagyon jól sikerült, de a vége felé már eléggé elment rekedtes irányba a hang. Bár nem követem a sorozatot magyarul, de azt a részt megnéztem, amikor Kulka debütált. Nekem tetszett.

Kalap úr (törölt) · http://bazz.blog.hu 2007.07.11. 12:43:54

Lehet, hogy csak nálam nőtt össze nagyon Laurie arca és Szakácsi zseniális hangja-hanghordozása?

KicsiNaiva 2007.07.11. 12:54:38

Nem, én is megszoktam már Szakácsi hangját. De Kulka sem volt rossz választás szerintem.
Persze még mindig eredetiben a legjobb, ott biztos nem lesz változás... :)

halovany 2007.07.11. 14:02:42

szerintem csak megszokás kérdése. nekem mindkét szinkron bejön. kulkát jó választásnak tartom szakácsi helyett, akit pedig imádtam. hosszú távon kulka is jó lesz.

viszont erről meg eszembe jutott a számomra érthetetlen hallgatás szakácsi halála után. kaszás attilát hetekig búcsúztatták, emlékműsorok tömkelegét nézhettük a tévében, szakácsiról meg semmi. nem kaszás érdemeit akarom kisebbíteni, csak számomra gusztustalan volt, hogy ennyire egyenlőtlenül bánt vele a média.

Kalap úr (törölt) · http://bazz.blog.hu 2007.07.11. 19:49:16

Egyetértek veled, ami az egyenlőtlen elbánást illeti, Halovány!

Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2007.09.06. 12:47:24

Nekem mindegy, mind2 színész hangja teccik.
De legjobban maga Hugh Laurie:)
süti beállítások módosítása